sobota 29. prosince 2012

52 / 52 "Jedna znova" (one of 51 once again)

Vzhledem k tomu, že jsem se nemohla rozhodnout, které téma mám přefotit, pojala jsem poslední příspěvek tak trochu jako reportáž z tradiční štěpánské jízdy vláčkem. Takže celé je to "V pohybu":


"Něco co mám ráda" = jídlo. Hlavně pro moje děti. Plné stoly ve VIP vagónu zajistily hladký průběh jízdy na Dobříš i zpátky. Holky byly opravdu nečekaně hodné :-)

 
"Oko" + "Písmenka "
 
 
"Linie" + "Okno"
 


"(zlo)zvyky" + "Emoce" :-) 
 
 
"Černobílo" + "Světlo a stín"


 
"Žlutá" + "Vzpomínka z dětství" (zasvěcení jistě chápou a já mám stále čas od času chuť hodit veksli :-) )
 


 
 "Čísla" + "Zelená" + "On a Ona"
 
 
"Dvě"
 
 
Závěrem děkujeme Předsedovi (který to tu asi stejně nečte) za zážitky a babičce s dědou za morální podporu. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat