úterý 24. července 2012

30 / 52 "Vzpomínka z dětství" (childhood memories)

Jé, těch je! Akorát se většinou neváží k žádné věci, ale spíš k zážitkům, tudíž jsou obtížně polapitelné fotoaparátem. V mnoha z nich ale figuruje moje babička Emilka, která se mnou trávila hodně času a měla velmi zásadní vliv na utváření mého pohledu na svět. Jak moc pro mě znamenala a jak moc si jí pro její nelehký osud vážím, jsem si samozřejmě uvědomila až ve chvíli, kdy jsem se sama stala matkou. A to už nebylo komu poděkovat. Ovšem lidský pokrok prý žene kupředu fakt, že dluhy, které člověk naseká u svých předků, splácí potomkům. Takže, vnoučata moje budoucí, těšte se, bude to hustýýýý! :-)

 
 
 
 
A tento hrníček byl asi už v čase mého dětství starožitnost. Babička mi do něj ale dělala horkou čokoládu se šlehačkou, mně to připomínalo dospělácký kávový obřad a připadala jsem si jak velká dáma :-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat